sobota, 17 kwietnia 2010

Etui kot 12/6cm

Długo mnie nie było. Rozpoczełam studia magisterskie i nie na wszystko mam czas, ale już teraz postaram się wrócić do szydełka :)
Tym razem zrobiłam Etui Kotka. Nie moge mieć prawdziwego (straaaszna alergia).
Kotek wykonany w całości na szydełku z mięciutkiej lekko kudłatej wełny. Tylko wstawki w uszkach i nosek są zrobione z filcu. Zapinane na czarny rzep.
Wymiary ok. 12/6cm ale rozciągnie się ok 1cm w kazdą strone.
w planach inne kolorki :)
Kotek dostępny już na Allegro :)


6 komentarzy:

  1. już miałem się ostatnio pytać czy weny brak ;)
    świetny powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  2. umarłam, proszę mnie nie reanimować ;DDDDD
    CUDOWNY!!! zaraz wskakuję na allegro ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma! jeśli będzie - zamawiam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo :)
    Troszke mam innych spraw na głowie ale już wracam do dziergania :) mam nadzieje ze na dłużej.
    A kotek juz na allegro

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja komórka już niedługo zamerda ogonem ;D Dzięki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń